Wednesday, July 6, 2011

Stress dan DVD

...Ada stress yang ku rasakan sejak akhir-akhir ini..tuntutan kerja yang menggunung kadang2 bisa buat aku terduduk. Ada ketika juga aku merasakan aku seperti dianaktirikan di opis tu. Aku sukar berkomunikasi atau mereka yang sengaja mengasingkan aku dari setiap diskusi. Entah lah. Kalau difikir2 masalah di opis takde kesudahannya juga..hmmm..mujur ada belog tmpt aku mencoret rasa..

I left my office at about 6 pm. Arrived at home around 6.50 pm. Tu kalau jalan clear x jam..kalau jam, mau pukul 8 baru dapat jengah rumah..adoiii..letih mak!!betol lah kata org "home sweet home"..hehe. bila sampai je rumah, hati jd berbunga..rindu kt housemate sebenarnya..huhuuu (statement xleh blahh) heheee..

Rutin setiap hari aku bila sampai je rumah, on tv tgk slot akasia tv3 ni..semenjak nora elena abes ni dah kurang dah ghairah menonton slot ni..ganti ngn cite Dewa Cinta..ditambah plak ngn konflik ikram dinzly dan fasha sandha, bertambah x bersemangat aku menontonnya..huhu..sorryy..

eh, lupa nk story, kt umah aku ni takde siaran berbayar estrow. Sebab tu pusing2 tgk siaran yang ADO jooo..xpun, tgk dvd..haaa,ni lagi satu hobi baru aku iaitu nonton dvd..gemar betul ngn cite epik..ala2 perang zaman dolu2..layanzzz..antara yang aku gemar ialah citer Prince of Persia..suka tgk baju perang dorg..nampak kachak!!(ape ke aneh benar selera aku nih?huhu) uols,sila abaikan ye..

uhhh..nampaknya aku da semakin menjadi2 mkn kerepek sampai merepek..oke lah, mintak diri dulu..

daa~~

No comments:

Post a Comment