Saturday, July 2, 2011

Azreen is getting married..

Morning...=)

Today I'll be attending wedding a sweetest friend of mine. Namanya Azreen Hamiza. Di Kem Wardieburn. She's getting married in any moment by now. Eh, ntah2 dah nikah kot semalam...hehe. Kali terakhir jumpa die kat Shah Alam..itupun secara x sengaja coz masa tu konvo adik aku n accidentally they were classmate. What a small world kan..hurmmm..

She was one of my very gud friend tym skolah dulu. Years back when we were in form 2. But we're separated when she had to went abroad coz her father got transfered to Australia. Weh, tym tu dia la kawan baik aku yang baik nya tahap aku sayang..seriuss!!kitorang punya minat yang sama iaitu suka dengar radio..tym tu radio yg hottt ialahhhhh stesen.....Radio...Radi0 Muzik..(sila baca sambil nyanyikn lagu iklan stesen tu..hikhik) Pergi skolah pn bersemangat coz ada kawan baik..cikgu2 pn tau kitorg rapat..she's smart girl..aku...(dilarang buka pekung sndiri uols..k)

Memori dengannya terlalu banyak.she loved light blue. Baby blue..katanya warna biru itu melambangkan jiwanya yg suka kelembutan..I loved light green..pada aku hijau itu melambangkan ketenangan..kali pertama aku g klcc dengan dia lah..blaja naik bas putra,tym tu tambang 50 cent je. naik putra lrt g klcc..hangoutt...tgk movie..hihiii and FYI, tym tu kt taman klcc tu x byk mat2 indon+bangla+etc lepak2 mcm skrg..la niii...euwwwww!hahahha!

The interesting part when she came cross my mind is, our puppy love!muahaha!klakaklakaklaka! she had a 'crush'.so did i. hihii. we loved to share our feelings towrds these guys. *gataiiii* tp we're just kept it to ourselve until one day, she got her guy. S***** A**** namanya..kuikuikui..bayang kan, we're just form 2 at that tym..da pandai suka kt org..ish3...tp malunya kalu org yg kita suka tu tau yg kita suka kat dia..

Yang klakanya, bila mamat2 tu lalu dekat ngn kitorg mst kitorg rasa berdebar2 sgt..jantung dub dap dub dap..pastu muka merah tersengih2 sampai ke telingaa..(ngeeeee!) ms tu istilah 'cair' tgh hot digunakan...cair wehhhhh bila kitorg jumpa crush kitorggg..hahhahahhaaa!!crush Azreen satu kelas ngn kitorg..crush aku plak laen kelas..tgk kt tingkap pn sukaa..masyaAllah..nasib baik kitorg ni boleh la dikategori gadis pemalu la jugak coz walopon suka,xdela tunjuk sgt yg kitorg suka kt depa..control ayu lah kononnya!haha

Azreen..azreen..ko ingat x lagi kesah cinta monyet ni??kalo ko baca ni aku sure mesti ko ngah tersengihh ni kan..ko mmg kuat tersengih pastu jangkit kt aku.sampai naek kebas muka ketawa bila kita berdua..

Anyway, for my bestest buddy ever, (I know, I'll not find anyone else like u..) I wish u a happy marriage for the entire life..have a long-blessed-life..and have a baby soooonnnnn!Congratz and I love u!

\(^,^)/

No comments:

Post a Comment