Monday, July 4, 2011

Belog dan mesin jahit

As salam..

Aku teruja berbelog..satu per satu perkara baru aku belajar..blog is like my baby now..huhu.biar lah kalau orang nak kata aku ni dah terlambat berarus perdana bersama belog. Yang penting aku gembira..sepertinya aku melihat pemandangan dari suatu tempat yang tinggi..boleh nampak macam2..boleh suarakan apa saja..dan,boleh selami perasaan individu lain melalui penulisan mereka di belog juga..

Seronok blogwalking..menjenguk ke blog org..jadi silence reader..ada yang penuh humor, ada yang santai2 meluahkan rasa..ada gak yang menghidangkan santapan rohani buat yg tercari2 motivasi diri dan jati diri..haiii,macam2 ada~ =)

Last week balik Gombak..amek mesin jahit mak..keinginan nak menjahit terasa2 dalam hati ni..harap2 ini petanda baik untuk terus meransang diri berkreativiti menghasilkan sesuatu yang bermanfaat untuk diri sendiri dan famili..

Ingat nk upload gambo mesin jahit tu..tp lupe laks nk transfer dari kamera..huhu..jadi, aku sembang je dulu..minggu depan br hapload..

minggu depan yea..

No comments:

Post a Comment