Thursday, October 28, 2010

Baju Nikah Dah Siap!

Giler lama amik masa nk update blog..haha!actually, aku xsangka n x ingat aku pernah ada blog..so,here I'll share a little bit about things tat I struggling with at the moment.hihihiiii

As for the beginning, let me start with introducing myself first..Nama diberi seperti yang tertera di atas..(nama dalam ic tak yah tau la oke)..berusia..ermm..suku abad sudah..hihi.currently i'm working at Bandar Baru Bangi..workplace yg agak selesa..regardless to any other flavor..gossip,stress and so on..(sila abaikan kecelaruan bahasa aku)..

At the moment,frankly speaking, I'm counting days for my big day!Rasa nervous jer..8 days to go!!baru tadi mak andam gitau baju nikah dah siap..hehe.sedikit lega..syukur..Alhamdulillah..=) And, one more thing, bos da luluskan cuti aku..Tenkiu En. Bos!!hihiOkeh, mau smbg wat kije..kang bos tarik balik plak cuti tu nahas aku..adeh..

No comments:

Post a Comment